Bra shoppingrunda

Hittade allt jag ville ha och lite till. Gjort av med ungefär 3000, ja herregud. Tur man tjänade bra i somras. Dessa två saker åvan har jag väntat med länge att köpa. Men idag gjorde jag det. Bettet har säkert många åsikter. Men min åsikt är att min häst funkar jättebra på det, han accepterar det och tro mig, jag känner min häst såpass mycket att jag vet när han inte tycker om ett bett. Vare sig det är skarpt eller inte. Jag får tag på honom på ett annat sätt. Inte på ett sätt att krulla ihop sig, utan att ta i med bakbenen samtidigt som han är stabil i munnen. Formen skiter jag egentligen fullständigt i. Det är bakbenen jag vill ha. Så nu ska jag ut till stallet och pyssla om hästen. Får se om jag tar en liten runda. Han fick ett bra träningspass igår.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0