Fluffiga hästar i mängder

Underbart bra dag och är mer laddad än någonsin. Började dagen med att gosa med min favorithäst ute i stallet, urmysigt när de är så fluffiga, varma och frostiga. Islandshästar är så himla mysiga på vintern! Sedan bar det av till praktiken där jag har kört mina vanliga rutiner och ridit både Krafla och Lettfetti. Hjälpt söta Klara med sin nya lånehäst från Sigfus som hon blev överraskad att ta hand om bara sådär. Självaste Hrafnfaxi fra vestra geldingaholti. En hingst på 21 år med hjärtat på rätt ställe. Älskar att springa runt där ute. Finns så mycket att göra och man känner sig inte som en slav när man gör allt arbete för dom gör minst lika mycket och lite mer! Nu ska jag ta och sova för idag och samlar energi för en ny och bra morgondag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0