Tisdag

Har ni er en bra tisdag? Min dag har vart bra, umgås med mina glädjespridare till vänner sitter aldrig fel. Vart duktig med att göra klart lite uppgifter och det börjar kännas lättare och lättare. Tänkte åka hem och sätta mig med ännu en uppgift som jag kommit efter med. Sen är jag i god fas! Har också gjort beslutet att läsa Engelska 7, extra meritpoäng är aldrig fel att ha och eftersom känslan i kroppen är glad så visar det på att det är rätt val jag gjort. Är också extra glad idag för Ida kommer ut och skor om Bifrost så sedan kan jag rida igen! Nu när marken är fryst så kan man ju faktiskt ta sig an att rida i gräspadocken också! Underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0