100 crazy frågor.

1. Vilken svordom använder du mest? Helvete.. om det är en svordom. 

2. Äger du en iPod? Jo

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Vanligtvis klockan 05.45. 

4. Hur många resväskor äger du? 1, uno, one, en

5. Använder du flip-flopps? Nej..

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi, willys... dock brukar jag inte köpa egna matvaror.. haha.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Take the damn pictureee

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Paranormal activity 4

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Hahah med en kompis.

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet, möbler till lägenheten, en häst, bil... osv. 

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Nej, skam till den som gör. 

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Si, sometimes I do. 

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har tyvärr ingen sådan... inte en jag använder iallafall. Men hade jag använt en sådan hade förmodligen Eric's skiva legat där. 

Vilken är världens bästa artist just nu? Oj.. världens bästa är ju att ta i. Alla är bra på olika saker. Men såklart står Eric på en stor del av den biten! 

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Berättar jag så är det ju inte hemligt längre. 

16. När var det senast någon stötte på dig? mihi

17. Vad åt du till middag senast? Vet inte vad den heter.. 

18 Använder du huvtröjor? Bara om de är mysiga. 

19. Kan du vissla? Ja.

20. Vem var den senaste som ringde dig? Evelina 

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Berg och dalbana.. tills jag blir åksjuk. Då är ingen favorit. 

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag hoppas inte det, verkligen inte. 

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? Vad är riktnummer? 

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut, gör fortfarande. 

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 3 mil ungefär. 

26. Hur många syskon har du? 4 syskon. 

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nejdå. 

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Vem kan..? 

29. Äger du några popband t-shirts? Hahah neej. 

30. När flög du senast? I höstas 2013. 

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 stolar. 

32. Läser du för skojs skull? Nej, gör det om jag blir tvingad till det. 

33. Pratar du några andra språk? Engelska, spanska och Svenska. 

34. Diskar du din egen disk? Diskmaskinen gör allt jobb. 

35. Har du gråtit offentligt? Ja det har jag nog. 

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop. 

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja om det är nödvändigt. 

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nope. 

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Neej vad awkward. 

40. Kan du kasta macka? Nej, är helt ärligt totalt kass på det. 

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej. 

42. Vad har du med dig in på bion? Vanligtvis godis...

43. Vem var din favoritlärare och varför? Går ju fortfarande i skolan... men Svenskaläraren och engelskaläraren är nog de enda som är normala. Matteläraren också. 

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej. 

45. Vad har du för väder? Svart. 

46. Har du en blogg? Nej 

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Praktiken? 

48. Gillar du att flyga? Nej. 

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam och rolig. 

50. När sov du senast på golvet? Håller mig till sängen. 

51. Vilken är din favoritdrink? --

52. Gillar du din boende-situation? Ja

53. Vilken är din mammas hemstad? Västerås 

54. Din pappas hemstad? Västerås 

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Gärna 10 eller mer. 

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Gör dom omedvetet stressiga. Så ja... jag har väl ett fullbokat liv. 

57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.. eller vadå för trubbel?

58. Vilken är din favoritfrukt? Mangoo helt klart. 

59. Äger du en digitalkamera? Ingen som fungerar... 

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 år, woooop! 

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja... faktiskt. Typ "din äpple".. det går bara inte. 
62. Tror du på liv på andra planeter? Jaapp

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Blir aldrig arg. Men frustrerad... och det träffar väl på min mor. 

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? är inte Gud jesus? Han är väl en man? 

65. Vad var det senaste du åt? Macka och en banan. 

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma kön

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? No idea. 

68. Gillar du senap? Nej. 

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Be positive. 

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej. 

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej, eller en liten ute i skogen haha. 

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej jag tror inte det. 

73. Tycker du om att krama folk? Jaa, så myys. 

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, typ det värsta som finns. 

75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? "Pojken som...- böckerna"

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen tror jag. 

77. Vad är du allergisk mot? Pälssdjur, kiwi, 

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej 

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? De visste att jag skulle bli en tjeej. 

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Sätter mig på golvet och sminkar mig.. 

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Finns många, men delar en hel del av dom med Ebba och våra hästar. Herregud vad galna vi var. 

82. Vad får dig att gråta? Människor som beter sig illa. 

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mitt vänstra öra. 

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina händer 

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Alla är knasigaa! 

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Jag gick mot röd gubbe en gång, fett badass. 

87. Vilken musikkonsert var du på senast? Eric Saade

88. Vad har du för färg på tandborsten? Rosa 

89. Har du varit med på tv någon gång? Ja

90. Har du levande blommor hemma? Ja

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Svart. 

92. Har du körkort? Snaaart!! 

93. Har du en bästis? Jo

94. Hur ser dina sängkläder ut? Lite kinaaktiga typ 

95. Vad får dig att koppla av? Lugn musik och hästen. 

96. När skrattade du hjärtligt senast? haha hjärtligt... Jo men det händer ju nästintill varje dag. Underbara vänner. 

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Jag ska ta det lugnt, andas och göra saker jag vill göra. 

98. Vilken var din bästa ålder? Låter som jag är döende. Men det var väl before all shit started to happen. 

99. Berätta om någonting du 100 frågor om mig! Haha va? 

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0