In the end, everything will be OK

Imorgon är det praktik som gäller med mitt bästa E. Ja, på lovet och allt. Vi har bytt en dag på lovet mot en "vanlig" praktikdag efter lovet. Funkar för mig! Rida häst och ta hand om minisarna. Första gången vår handledare är med också. Hon har också en "kund" i sin sociala omsorg med minihästarna, ska bli spännande att se vad de får göra. 

Det är något jag skulle vilja göra. Ha social omsorg mottagning där de med "problem" och de som behöver terapi av något slag får komma till mina hästar som får dem att må bättre. Skulle inte det vara något? Skulle vara himla häftigt. Jag börjar luta mer åt terapi, psykologi- hållet ju mer tiden går. Får se vad det blir av lilla mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0