Stannar hemma

- Ta hand om varandra, ta hand om dig själv och för en gångs skull, gör något bra för dig själv och ditt välmående. Kolla upp och se livet, hur jäkla fantastiskt det är att just du lever i denna otroliga värld. Se allt det positiva, kolla upp och kolla dig omkring under din promenad istället för att se ner. Genom att kolla ner missar du sanningen i varför just du är här på denna jord. Varför slösa tid på att kolla ner, när man kan kolla upp? 
 
Jag är hemma idag för att vila upp mig, ta hand om mig och bara ta det lugnt. Så skön känsla att efter frukosten kunde jag gå och lägga mig igen och kan ligga kvar i sängen hur länge jag vill. Kommer inte ihåg när det hände senast. Nu blir det serie-tittande. Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0