20 frågor

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Skulle nog vara i vänner. Det händer så mycket knäppa saker, alla är glada och har roligt nästintill hela tiden.

 

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Jag har alltid velat jobba med djur. Veterinär var det som gällde i liten ålder. 

3. Vilken är din favoritdoft?

Nystädat hus, rökelser, parfymer, solskyddsfaktor (äkta sommarkänsla) och kokoslja (också sommarkänsla). Sommaren över huvud taget luktar ju gott... 

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

 På toppen av ett berg. Förstå vilken utsikt, ensamhet och varje människa som når toppen blir glad över att se mig. (haha) 

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
 
Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra. Åka ut till hästen och fly haha... nej men ärligt... har ingen aning.
 
6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
 
Hade förmodligen varit rik by now. Förstå hur mycket pengar man lägger ut... Skulle nog bli väldigt mycket dummare än vad jag är nu. 
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg?
 
Hahah... får se? Skruvmaskin är ju ganska bra att ha då man inte träffar spiken om man har hammare... den gör också det mesta av jobbet. Så skruvmaskin for the win. 
 
8. Vad gör du om tio år?
 
Jag äger fetaste gården, jobbar med mitt drömyrke och har en mysig pojkvän. Allt jag begär. 
 
9. Vilken är din bästa danslåt?
 
Lars Kristers... nej men en bra pumplåt som går att dansa till... då spelar det nog ingen roll vad det är för låt. 
 
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
 
Mina egna kläder, precis som jag själv vill ha dem.  
 
11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
 
Ganska bra tror jag. Skulle resa, ta ett halvår ledigt från livet och bara njuta på en strand. Donera massa pengar till fonder och må bra.  
 
12. Vad tycker du om ordet hen?

Jo men det är inga fel med det ordet. Att uttrycka sig så till någon person i liknande med att "du ser ut som en hen" kanske inte är det optimalaste. Men att säga hen för att inte tala om ifall det är en kille eller tjej så är det ju okej. Bara man inte säger det direkt till människan själv. 

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak

Har inget recept... men morotskaka är ju något som är himla gott och något jag är bra på att baka. 

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Jag tycker vi överkonsumerar köttproduktionen. Vilket leder till att många djur går åt på vägen... det är ganska äckligt om man tänker efter hur jäkla mycket kött människor äter. Jag själv äter kött, kött måste man äta och det är något kroppen behöver. Men jag överkonsumerar inte varan. 

15. Är du beroende av något?

Tuggummi...

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Hahah herregud kolla nostalgilistan 90's på spotify. Det beskriver all musik som är nostalgisk. Markoolio, Backstreet Boys och Spice girls tillexempel. Hihi älskar nostalgi. Tryck på någon av bilderna för att komma till listaan. 

 
17. Vad gör dig riktigt förbannad?

Oj... svår fråga. Blir nästan aldrig riktigt förbannad.. Men saker som djurplågeri är något som gör mig riktigt arg. Varghysteri är något jag kan gå upp i varv på, herregud. Orättvis behandling av alla slag är något som gör mig arg. 

18. Har du något riktigt bra husmorstips?

För att få ett riktigt fint, blank och dammfritt rum så dammar du först, dammsuger, skurar och dammar igen. Då har du fått upp all damm och alla smulor. Jättebra och nystädat i flera dagar. haha :)

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Kollar nästan aldrig på tv:n så jag har ingen aning om vilka reklamer som går nu. 

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

Nej... det tror jag inte.

Knubbigaste ungen. Herregud. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0