2013- 2014 Bifrost

Våran resa till bättre ekipage har på riktigt suttit fart detta år. Vi har byggt muskler, jobbat genom tuffa och svåra tider. Kan säga att det är många gånger jag har viljat sälja hästen då jag inte klarat av att fixa problemet. Men med tiden så löser allting sig och det enda som behövs är ännu mera träning och tålamod. Jag är himla glad över detta år. Även om vi på riktigt haft världens svackor i träningen så har vi alltid hittat en väg ur det jobbiga. Det viktigaste är väl att ha roligt? 
 
Detta år, 2014. Satsar jag på ännu mera träning, givetvis. Vi går efter hur träningarna resulterar och får se om det blir några tävlingar i vinter/ vår. Ska se till att bygga upp de muskler han förlorat under sin vilotid, konditionen ska motioneras och sedan är vi fit for fight igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0