Keep on going

Blev inte som planerat i stallet men glad är jag för det eftersom jag fick rida Bifrost. Körde på stallplan då han inte fått snösulor ännu.. Skulle haft ut hovslagaren både i fredags och idag, men det har blivit förhinder för henne. Finns ingen hovslagare som fyller kraven. Helt sjukt. Det är deras yrke, deras val av yrke men ändå håller de inte tiderna? Nej.. Ska bli min egna hovslagare. Tölt och trav på volt, gick superbra! Är himla nöjd över passet iallafall. 

Har annars setat hela eftermiddag bland papprena på bilden. Räknat foderstat. Himla kul när det går lätt, annars är det typ ett omöjligt pussel. Vilket det oftast är.. Men jag klarade det! Woopi, två foderstater inlämnas imorgon- check. Nu ska jag göra vanliga kvällsrutinen. Kaniner, duscha, fixa inför imorgon, skriva veckoschema och slänga mig i sängen och halvdö framför en serie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0