Sanningar om mig...

...jag har en slags störning där jag måste ha toalettlocket nere om jag ska spola. Har jag inte det så gömmer jag mig eller springer ut ur badrummet så fort det går. Fått för mig (enligt mig så är det sanning) att när man spolar så flyger bakterier runt och angriper mig och allt annat. 

...händer det att jag spolar med öppet lock så till 99% är jag nyduschad, badrummet rentorkat eller så känner jag mig äcklig för resten av dagen. Haha... Tycker ni jag är konstig ännu?

...jag nynnar ofta. Det behöver inte vara en sång, jag hittar på någon konstig melodi att nynna på när jag är uttråkad eller tänker. Jobbigast är ju när jag går i affären helt ensam och nynnar... Händer för ofta. 

...jag tror på ett liv efter döden. Jag har vart där och det är världens vackraste ställe. Inget slår den gången jag fick se mina älskade vänner Trixie och Thrandur på kullens utsikt över de evigt gröna ängarna.

...jag skulle kunna göra allt för mina vänner, det menar jag verkligen. 

...jag älskar långa, mjuka och mysiga kramar. Finns inget bättre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0