Bra start på dagen

Bra start på dagen ute i stallet där jag hade utsläpp och morgonfodring. Passade också på att rida pållen. Red på kimblewick som jag också ridit Bifrost på förut och det går så himla bra. Det är inte alls lika stelt som stång, jag får en mer ärlig känsla i handen. Varken stum eller för mjuk. Det går att arbeta hästen precis som vanligt, bara det att man kommer åt honom på ett helt annat sätt. Han funkar väldigt bra på detta bett iallafall och han är positiv till det och de är huvudsaken! 

Ni då? Har ni det bra i solen? Jag har såklart hunnit med att sola också! Ska sätta mig i bilen nu mot strömsholm och kolla på ännu mera hästar! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0