Fina Bifrost

Bifrost nybadad och jätteglad över uppmärksamheten. Stackarn, har ju knappt vågat tagit på honom. Men nu står han med exemtäcke sorgligt nog då mankammen och svansroten var alldeles hård och att han har klåda på hela kroppen. Helvetes reaktion... 

På hemvägen stötte jag på en person som fick himlen att ramla för ett tag. Att en människa kan förstöra ens humör så pass mycket. Är så förbannat besviken på min storebror, så arg och så jäkla sårad. Nu var det ju inte han jag träffade, men det blir bakslag utav människan jag träffade och jag blir så otroligt arg på själva situationen. Trodde aldrig att det skulle bli såhär, att min storebror som vart min förebild, en människa jag faktiskt kunde lita på kan göra såhär mot mig och hela min familj på grund av en helvetes sak. Nej usch för detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0