Trött som få

En trevlig tävlingshelg är passerad och bra resultat för Ida! Min häst har klåda över hela kroppen, ryggen, mankammen och svansroten är värst. Ringer ut veterinär imorgon och ber dom kolla på allt det övriga han har. Jävla skit. Ursäkta svordomen, men jag var så taggad på att anmäla mig till tävlingar, kurser och framför allt åka till banan och träna. Nu går ju inte det när det ska hålla på såhär. Så är jag bitter? Ja, faktiskt. Så himla surt. Men det är väl någon mening med det. Om det inte är en mening till mig så är det till andra. Finns alltid en lärdom i allt. Som pricken över i:et så börjar jag kännamig sjuk också. Håller tummarna för att det är allergi då jag glömt tagit allergitablett på jättelänge och extra dumt att glömma denna helg där det har vart hästar deluxe. Aja, nu iväg till jobb. Tjing solstrålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0