Han är så bra

Hans första låt på Svenska och enligt mig har han lyckats så himla bra. Sådan stor inspiration han är. 

Jag har precis kommit hem från möte som förövrigt gick bra. Ska få börja gå varannan vecka. Det är väl någon framgång iallafall. Hur mycket man än dras tillbaka, ska man fortsätta framåt. Efter 2 någon gång ska jag iväg till stallet och rida en tur tillsammans med Johanna. Trevligt med sällskap. Och att få spendera lite tid på hästryggen är aldrig fel. 
 
Har inte tänkt på det så mycket förut. Men jag är så himla bra. Jag har kommit en bra bit på vägen och jag ska tamefan komma enda upp till toppen. Inte många gånger man berömmer sig själv, inte det lättaste att göra heller. Jag hade inte kommit såhär himla långt utan mina otroligt bra vänner som hjälper mig i vått och torrt. Jag är lycklig lottad som har det så bra, har så många bra runt omkring mig. Ni är så himla bra. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0