Everything is fake

Sovit ynka 2 timmar, upp vid 5 för att ta6- bussen in till kolbäck. Himla tidig morgon och allt detta för att sitta upp på storhäst och ha hoppträning för Lotta Björe. Min häst var minst sagt framåt, vet inte hur många gånger vi skenade i galopp över alla hinder. Herregud. Otroligt stark och viljestark, men det är en utmaning för mig och passar denna häst bra då jag måste lära mig att ta för mig mer och inte låta hästen köra sitt race utan mig. Sen lite redovisning, hem och snabbt iväg på möte. Styrelsemöte i västerås innebär att man sedan kommer hem efter 10 någon gång. En himla bra dag, livet går framåt i små steg och oavsett om en sida ramlar så får man hålla fast i en annan. Spännande år för mig och Bifrost 2015 blir det också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0