Höstmörker

Nu när det är mörkt, regnigt, grått och trist så får man tänka tillbaka på att hösten faktiskt kan vara fin. Önskar jag hade lika mycket energi som skruttan på bilden dock! Tänkte ta mig ut till stallet för att mocka åt fixa åt pojkarna, blir ingen ridning för mig idag då energin är på lägsta nivå. Ni vet när batteriet på mobilen går över till rött? Där är jag just nu. Men tänkte ändå försöka hinna med lite saker som att göra en plan för mitt helgplugg, städa mitt rum och byta sängkläder och sedan lägga mig under täcket och försöka sova så fort jag är klar med allt. Tunga dagar som dessa så får man tänka på vad som förgyller ens dagar och det är mina fantastiska vänner som utan konstigheter gör en glad, mina djur och för att säga hur min dag varit så har den vart bra! Hoppas ni mår bra och även om solen inte är kring oss så finns det alltid solstrålar i vår omgivning! Kram från mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0