Oh I feel great

Inga bilder tagna igår så fick bli en random. 20 årsfesten var bra, men slutade med att alla drog in till Hantis och det var där jag och denna galning på bilden ovan och himla massa mer bra vänner spenderade en kväll på dansgolvet. Shottade malibu hela bilresan in och oj vad det kom ifatt en senare på kvällen. Även om kvällen inte slutade som vi skulle velat så var det en riktigt lyckad kväll! 
 
Idag har jag inte gjort mycket till besvär. Vaknade bredvid Hannii som åkte redan på förmiddagen, sedan dess har det vart sängläge med serier, popcorn och te. Ska ligga ett litet tag till innan jag bättrar på samvetet med en promenad till stallet för att pussa på min Bifrost! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0