When you're fallin, you know I'll be there

Godmorgon, godmiddag, godkväll åhej vad tiden går alldeles, alldeles för fort. När man är van att inte göra någonting om dagarna så I suppose why the dagar går så fort. Snabbt: igår köpte jag skor made from heaven, en fin tröja och en mascara. Nödvändigt! Myskväll hemma hos Hannii med Idol och andra bra vänner hann jag också med! 

Idag har jag hängt i stallet och mockat under tiden Evelina red min pålle. Vågar inte anstränga mig då jag vakna upp med halssmärtan från helvetet. Överansträngd hals. Bättre nu! Sedan blev det träning av texten jag och Evelina skrivit till måndag. Det är inte förens nu man börjar inse vad man gett sig in på... Vad har vi gett oss in på?! Herregud. Men på något sätt så klarar vi det nog, det gör vi alltid. Förutom det så blev det prat mellan himmel och jord, så himla bra och värdefull vän det där. Nu blir det How I met your mother, te och popcorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0