Även under gråa dagar

Även under gråa dagar så ska man dra fram massa positiva saker. I lördags red jag en urmysig hösttur med Evelina. Första ridturen sen före semestern. På eftermiddagen kom mosters hjärta och förgyllde allt. Blev myskväll med film och massor med gott. Idag vaknade jag av att en Emmy satt och petade på mig. Då har jag alltså sovit sedan det var godnattsaga för Emmy vid 9 igår fram tills klockan 9 idag. Längesedan så många timmar blev till. Vi tillbringade vår dag i stallet med målarpensel och ett ridpass för Emmy som dkrek av glädje när hon red iväg. "JAG RIIIIIDER". Nu ska jag fortsätta städa och fixa på mitt rum som stått orört i över en vecka. Ikväll blir det film, naturgodis och te. Hur jobbiga dagarna än är så får man fånga lyckan i dem och fortsätta framåt. Det är okej att må dåligt, men man får heller inte glömma bort saker som förgyller ens dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0