En bra dag

Flydde verkligheten ut till praktiken idag. Började med en lunch tillsammans med min saknade vän Hannii! Helt otroligt vilken bra vän jag har. En sådan man kan prata om precis vad som helst. Helt underbar är hon, så mycket som hon hjälper och finns där. En människa med hjärta av guld. Min praktikdag bestod av mockning, rida 3 hästar, ta in ridskolehästar och vara tillgänglig. Det är inte nådigt vad bra kondition man får där ute. Går flera mil då hagarna är otroligt stora och tänk då när man ska ta in alla ridskolehästar, det blir en hel del gående. Fick vara med på Annas sista lektion, rida ny häst. Himla kul. Det blir mer fokus på sitsen och alla småhjälper genom sitsen, guld värt att ha en som beskriver hur allt fungerar och hur hästen påverkas. Det hjälper mig mycket! 

Nu ska en trött Evelina hoppa in i duschen innan jag lägger mig för kvällen. Hoppas ni haft en bra dag i kylan och blåsten! Glöm inte bort alla de osynliga solstrålar som gör dig glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0