Världens bästa resa

Mycket sol, mycket skratt, mycket god dricka och god mat, lärt känna många nya människor och haft en otroligt bra vecka tillsammans med världens bästa tjejer. Jag, Malin, Evelina och Kristine har tillsammans haft världens bästa resa. Att få dela denna vecka och alla dessa minnen tillsammans med dom betyder himla mycket. 
 
En vecka där största problemet var vart vi skulle sola, vid poolen eller vid havet? Eller kanske både och? När vi skulle äta, vakna eller vad vi skulle göra på kvällen. Allt annat som heter verklighet var bortkopplat för en vecka. Denna resa är ett minne för livet. Går inte att sätta ord på känslan efter denna vecka, går inte att beskriva alla otroligt bra minnen vi fått med oss hem. 
 
Lite minnen är när vi gick vilse, gick flera mil och kom ut på andra sidan udden... eller när jag och Evelina skulle tänka "smart" i poolen när jag skulle sitta på hennes axlar och det slutade med att jag halvt dränkte henne... När man mötte svenskar och började prata engelska med dom, eller alla kvällar vi sa att "idag blir det en tidig kväll" och det slutade med att vi kom innanför hotelldörrarna vid 3-4 på natten. Sista kvällen då vi fick med oss alla servitörer ifrån hotellet ut på party. Ja många minnen helt enkelt. Finns inget som var dåligt med denna resa mer än att sovtimmarna kunde ju vart lite bättre haha. Ett tack till mina fina vänner som var med och gjorde denna resa till den bästa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0