Du är aldrig ensam

Vaken sedan 8, fått så dumma samtal inatt så slutade med att ljudet vart avstängt vilket var ett otroligt dumt drag av mig då jag ligger tillgänglig till att hoppa in och arbeta... Men allt är ment to be. Ledig idag och glad är jag för det då jag faktiskt har en hel del att ta itu med. Har 2 uppgifter som ska in och prov om 2 dagar så nu vet ni vad jag sysslar med under de närmaste timmarna. Ska fixa bästa andan för plugg, tända ljus, rökelse och en kopp te. Samt min lugna lista på spotify... Ni ska få ta del av den någon dag. Funkar himla bra som avkoppling om man är stressad. Den hjälper mig att samla mina tankar och fokusera på nuet. Ja.. Undermusik helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0