Jag blir inte klok

Är så glad över min vackra häst. Han gick som aldrig förr idag, och det är bara början på något nytt! Mådde så bra uppe på hästryggen. Man ler, man fokuserar på någonting bra och mår jäkligt bra helt enkelt. Börjar fundera på om häst faktiskt är mitt drömyrke. Förstå att bara gå ut genom dörren och ta hand om sina vänner för livet. Det skulle ju verkligen vara något. Jag är så otroligt trött på människor. Jag har gjort många misstag här i livet, jag säger inte att jag är felfri och gör alltid kloka val för det gör jag verkligen inte. Men när vuxna människor beter sig som skit rent ut sagt, då blir man så himla ledsen. Nej.. att vissa energier kan dra ner en till botten verkligen är jäkla jobbigt. Men oavsett vad så är jag glad för allt jag har idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0