Just smile

Fullt upp. Setat med mördarläxan själv ifrån psykologin, överlevde dock. Men ändå, jäkla läsande. Ska jag vara ärlig så har jag läst hela kvällen. Inte bara psykologi utan också politik. Haha är jag sjuk? Börjar tro det. Nej, men lite koll vill man ju ha och det visade sig att det partiet jag vart mest inriktad på att rösta på inte alls visade sig vara något i min smak. Just politik och sådant där är ju himla individuellt, så tänker inte skriva vad jag tycker då det också kan vara det mest ointressanta som finns. Men antar att det inte bara är jag som är helt vilsen i denna konstiga värld? Nej nu ska jag fälla ihop datorn och städa det sista i rummet. Fått ordning på de flesta papper, det känns super! Godnatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0