I just need to say goodbye

                    
Känslomässigt instabil dag kan man lugnt säga. Redan vid frukosten så slog det mig att om mindre än en vecka så ska jag lämna min ögonsten i 3 veckor och det gör ondare än vad någon kan förstå och det är så  himla svårt även fast jag vet att han blir väl omhändertagen. Blev pyssel och mys ute i stallet och många tårar fällda innan min Frost visade vad han gick för, luftiga fina steg, med trevlig framåtvilja. Min älskade häst vet hur man lättar upp mattes hjärta! 
 
Tillbringat dagen av plugg, packning och mys hemma hos min fina Linnéa. Nostalgimys med 101 dalmatiner och te, underbart! Nu ska jag plugga, fixa och hålla mig vaken ett tag till. Imorgon väntas en spännande resa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0