Idag smäller det

Sista dagen hemma på 3 veckor och jag tänkte tillbringa den åt stjärnan på bilden, min Froste. Den som tar hand om Bifrost när jag är borta är min snälla mamma, Jenny och Ingi. Ingi är den som också kommer rida Bifrost medan jag är borta. Såklart så kollar de på gården till honom också! Känner mig trygg i att så många håller koll på honom, bara jag som är otroligt känslig att lämna min häst så pass länge när man är van att se honom varje dag. Men 3 veckor går snabbt och inte tror jag att jag blir utan hästar. 
 
Hur förbereder jag när jag ska resa bort såhär länge? Jag har skrivit lappar om vad han ska ha för mat, i hans ryktlåda så är det tydligt uppmärkt vad han har för normaltemp, puls och andning så ifall det händer något så ska de kunna veta hur han. Jag har berättat vart alla saker finns och också skrivit upp det allra viktigaste som vart termometer och stetoskop finns. 
 
Allting är klart, nu är det bara för mig att släppa taget i några veckor! 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

2015-04-12 @ 10:48:35
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Biffen har utan tvekan den bästa matten man som häst kan ha❤️ Du är så duktig med honom😍

2015-04-16 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0