I'm alive

Haft väldigt lite tid och väldigt mycket att göra, därav ingen uppdatering. Pluggat, packat, tvättat och vart överallt och ingenstans. Hade iallafall en mysig kväll med mina fina vänner, Frida och Linnéa. Världens bästa! Sista gången man ser dom på 3 veckor. Hur ska man överleva? Känns som jag ska vara borta flera år! 

För er som inte förstår, frågan är om jag själv ens förstår? Så åker jag iallafall till Island i tre veckor på praktik i Vestra- Geldingaholt hos Sigfus Sigfusson och Josefine Denami. Ska bli så himla kul och har verkligen sätt fram emot denna resa. Bara stänga av sig från omvärlden och bara arbeta med hästar och stall! Det är livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0