I'm gonna show them they are wrong

Är helt slut i kropp och själ, men sista skoldagen är gjord innan lov och 3 veckors praktik, det känns himla skönt. Dock är det massa uppgifter som ska lämnas in, men har iallafall en plan och ska göra mitt bästa att följa den! Lämnade in sista uppgiften i Svenskan idag och går nu ut med ett A i Svenska 3. En klapp på axeln och kan släppa den kursen och beta av nästa! 
 
Efter skolan så däckade jag i sängen, slängde i mig mat, pluggade och begav mig ut i stallet för att rida Hilmir och fixa Bifrosts och Hilles boxar. Red i solnedgången som värmde otroligt mycket och lös upp allt så himla fint. Stannade och bara njöt av friheten för en stund. Man ska vara glad för det lilla, lilla man får och fånga just det ögonblicket. I sådana stunder så kan jag känna att själen rensas från allt det dåliga och man blir fylld med massa positivt. Även om det positiva bara räcker för stunden så har man iallafall fått en gnutta bra för dagen. 
 
Nu ska jag sova, imorgon väntas det 6 timmars arbete på morgonen. Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0