I'm gonna show you

Min fina kille idag! Bara kortfattat så är jag i slutändan himla nöjd med dagens tävling. Jag fick komma ut med min fina häst, visa vem han blivit och fått så himla fina kommentarer om honom. Så stolt över min ögonsten! Det slutade iallafall med en 4:e placering i T8, tölt.

Jag vet att man inte ska skriva om det som gick dåligt men fyrgångens uttagning var åt helvete. Men det är tur jag har en häst som hjälper mig lite... Även om ingentong från honom kommer gratis. 

Men töltfinalerna hade jag lite jävlar- anamma i mig och släppte allt med formen och bara jobbade fram honom. Gick kanonbra! Nu är det träna, träna och träna som gäller. Ingen mer undanflykt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0