Oh happy day

Idag är jag glad. Mötet gick bra och för en gångs skull känner jag mig nöjd att ha gjort en viktuppgång. Även om tankarna är där, finns där så måste jag faktiskt se att detta är det enda sättet att återställa min kropp. Efter mötet så drog jag till Hööks och är nu ett par ridstövlar rikare! Nöjd och glad då de passade perfa och Bifrost fick också ett par boots och lite godis! Nu är vi på banan igen och laddar för fullt till tävling på söndag. Ska bli kul att komma ut och se vart poängen tagit vägen! Hoppas bara han sköter sig. 
 
Nu ska jag iväg till stallet för att rida, putsa utrustning och ha trevligt! Kram

Kommentarer
Postat av: Hanniii

Fattar du hur glad jag blev av det här inlägget?? Älskade vän, du gör mig så stolt! Vi ska klara den här kampen tillsammans, aldrig ge upp<3

2015-02-06 @ 16:39:10
URL: http://hannagrinneby.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0