Please hold back the river

 
En gammal bild på fina Ári från Kaggestorp. Bild tagen av Evelina!
Har ridit både Hilmir och Bifrost idag och båda gick jättebra på den snöpackade asfaltsvägen. Igår var hovslagaren ut, bästa Ida och skodde hästen under tiden jag var på praktik. Himla praktiskt! Han fick iallafall lite kortare tår baktill och han har fortfarande sina superskor framtill som är lite högre i trakterna och nerslipad i tån så han får en lätt överrullning och en liten skjuts i hans benställning. magiskt vad skor kan göra då han idag travade som en gud.
 

Annars har jag bara vart hemma och tagit det lugnt. Fikade ute i solen på förmiddagen och det var så himla mysigt. Behöver solen mer än någonsin känner jag, vitaminbrist deluxe. Nu ska jag sätta mig och skriva på lite läxa innan jag kryper ner under täcket för dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0