Lång dag

Bild på sötaste Eir och den fina soluppgången! 
Började 8.15 på praktiken. Halkat runt och ramlat fler gånger än vad jag kan räkna ihop och ridit fina hästar. Eir och Lettfeti fick sig an mig idag och båda får stora stjärnor. Eir har vart skadad en längre tid och nu håller hon på att ridas igång, jag fick bli offret. Men hon har skött sig otroligt bra! Annars har jag bara tagit det lugnt här hemma. Ska skriva upp saker jag måste göra imorgon, kommer inte bo hemma efter söndagen och två veckor framåt så det blir en hel del packa! 
 
Vill också på en gång passa på att gratta min mest underbaraste vän, den som alltid går med på mina äventyr, vi skapar äventyr tillsammans och hon är allmänt galen på ett himla bra sätt. Hon är den som förstår, finns där och stöttar en till tusen och hon är en människa som förtjänarallt bra här i världen. Grattis på födelsedagen min fina Linnéa! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Piezes

Åh tack fina du!!! Blir så glad, kram på dig bästa Evelina!!<3

Svar: <3 <3
Evelina

2015-01-17 @ 12:35:07
URL: http://piezes.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0