Dig äger ingen

Mina dagar som varit har jag pendlat mellan jobb och SM på Strömsholm. Har lärt mig så himla mycket och det är alltid lika kul att vara med och hjälpa till! Roligt att träffa och lära känna nya människor också! Min häst går som en stjärna för tillfället så jag är otroligt glad över honom! Igår var jag hemma hos Syster som flyttat till hus!! Stort och himla kul för dom. Mös med mosters hjärta, gulliga ungen! På kvällen blev det mys med min fina vän Evelina. Vi bakade världens godaste morots- cupcakes! Jobbar för fullt annars, delad tur idag och imorgon! Tur att jag trivs på jobbet, annars hade det tagit emot mer än vad det gör! Hoppas ni mår bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0