He's my freedom

Min underbara pålle, så duktig. Han gör mig så glad. Så många som kollat på oss som ekipage och sett ner på oss. Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag måste byta häst för att synas, för att bli något. Jag vill inte bli något mer än Bifrosts bästa vän, vi utvecklas något enormt tillsammans och han har utvecklats något otroligt sen bara ett år sedan. Det finns inget som är omöjligt, bara genvägar, ursäkter och noll vilja. Har man viljan så klarar man allt och Bifrost är inte i närheten av färdig, han är mitt guldkorn som de flesta tycker sig känna, men ingen känner honom som jag gör. Han är min fina hemlighet. Jag är så glad att jag åtminstone har en som alltid trott och tror på oss. Ingenting är omöjligt. Även om han inte är något världsmaterial, så är han det bästa han någonsin vart och kommer bli ännu bättre, och det mina vänner är det som räknas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0