Put on that fake smile and live

Plockade jordgubbar igår på värpeby, så himla gott och trevligt sällskap!
idag är jag och jobbar, skräll. Nejdå, jag trivs! Även om det blir segare och segare att ta sig upp på mornarna. Jobbat 8 dagar från morgon till kväll, ledig på torsdag så då jäklar ska jag ta det lugnt och ta hand om min älskade häst som jag inte träffat på snart en vecka... Hursomhelst så älskar jag vidderna jag åker runt på. Det är så himla fint i dikena och jag kan inte låta bli att stanna och ta kort för att sedan kunna gå tillbaka och kolla när hösten & vintern kommer! Underbart! 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jordgubbsplock är ju så mysigt. Roligt att du får träffa hästen. Jag har också världens hästlängt efter min häst (jag äger honom inte) men han är borta över sommaren på tillridning. Du har en väldigt fin blogg föresten

2015-07-19 @ 14:59:37
URL: http://bloggenommigochdittodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0