100 frågor

1. Hur gammal är du? 19 år

2. Hur gammal känner du dig? 
Som 19 år 

3. Vad har du gjort i dag? Sovit, vart på styrelsemöte och ridit 3 hästar. 

4. Vilken film såg du senast? Spirit

5. Vem ringde du senast? Evelina

6. är du besatt av någonting?
 Handsprit, mobilen och kontroll

7. Är du rädd för blod? Nejdå

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mjuk, skön och underbar. Min säng som jag skulle, om jag kunde vilja gifta mig med. 

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Göran Hägglund...?? Nej, har faktiskt ingen aning. 

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Gjorde det nyss och det visar sig att Göran Hägglund inte vart stadsminister. 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart 

12. När vaknade du i dag? 
10

13. Vilken är din favorithögtid? Midsommar och julafton. Julafton slår allt, men samtidigt så älskar jag midsommar då det är så himla härligt med sommar, blommor och fina klänningar. 

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På ett varmt ställe långt bort från allt. 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Köping.. skämt åsido. Nej kommer inte på någon speciell plats. 

16. Hur vill du tillbringa din pension? Resande, galen pensionär. Ska vara en äkta bullmormor. 

17. Vad lyssnar du på just nu? Home- Aron Wright, sååå bra! 

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, peppar peppar 

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  
Bröd, pålägg, gurka, te och röd paprika. 

20. Vem är din favoritkändis?  Finns många som är bra, men en som följt mig i många år och ligger mig varmt om hjärtat är Eric Saade. 

21. Vad är du på för humör just nu?  Skulle kunna gråta vilken sekund som helst, men samtidigt är jag så tacksam för allt jag har. Så jag är på ett bra humör, bara lite känslosam. 
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Om Europa är en världsdel så har jag vart där. 

23. Snarkar du? Nej, inte vad jag vet. 

24. Vilka yrken har du provat på? Städare på ett sågverk och vårdbiträde inom äldreomsorgen. 

25. Hur går du helst klädd? Mjukisar, tjocktröja och mysiga strumpor. 

26. Vilket stjärntecken är du född i? Fisken

27. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad alla dagar i veckan. 

28. Vad sa du senast? 
Något jag inte tänker skriva ut här :-) 

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Är? Det bästa ämnet är väl Religion/ historia då vi har en himla bra lärare i de ämnena, men annars är det (trummvirvel) ridning och hästkunskap. Allt är intressant om hästar ;) 

30. Vad har du på dig just nu? Mina ursköna fleaceaktiga mjukisbyxor, mina fluffstrumpor, linne och en kofta över det. Myyys 

31. Vilken är din favoritaffär? Älskar Rut.mfl. hittar jag något där inne så är det alltid superfint. Annars är det bikbok. 
  
32. Vad har du för storlek i kläder? S
 
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting alls. 

34. Vad köpte du senast? Mat 

35. Hur många gånger har du flyttat? 7 gånger tror jag om jag inte har helt fel. 

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En båt som kan ta mig tillbaka, alkohol och vän som i sin tur tar med sig massor av vänner. Party på öde ön skulle vara awesome. 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska. 

38. Senaste filmen du såg på bio? 50 shades of Grey 

39. Har du blivit sydd någon gång? 
Nej

 
40. Har du någon gång badat naken utomhus? Nej, men det blir sommarens uppdrag. 
 
41. Vad åt du till frukost? 2 mackor och en kopp te. 
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Oj, jag levde. 
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Igår så gjorde många något extra speciellt för mig. Min fina Linnéa får extra cred till att hon fixade alltihopa. 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid mig på mitt nattduksbord. 

46. Vad var det sista du åt? Smörgås

47. Vem är världens vackraste kvinna? Alla är fina i mina ögon. 

48. Är du blyg? Ja det är jag nog. Kanske inte blyg, men väldigt försiktig. 

49. Vilken var den sista konserten du var på? Oj... jag kommer inte ihåg! 

50. Vad heter du i andra namn? Desideria, Linéa. 

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej, eller jo jag har krockat en gång då jag satt bredvid. Vi frontkrockade med en annan bil. 

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Jogga med bra musik i öronen.  

54. Har du några husdjur? Ja det har jag. 

55. Vill du gifta dig? Jadå

56. Vad är du sugen på just nu? Absolut ingenting. 

57. Vad är klockan? 22.54

58. Vad är det konstigaste du ätit? Ris och köttfärssås, konstigaste matkombinationen. Annars äter jag inte saker jag tycker är konstigt. 

59. Har du någon udda förmåga? Nej inte vad jag märkt 

60. Var växte dina föräldrar upp? I västerås gangsterområden 

61. Vad önskar du dig i julklapp? Ingen aning, ganska långt kvar dit så jag hinner fundera! 

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja det har jag. 

63. Göteborg eller stockholm? Göteborg alla dagar i veckan! 

64. Har du sett någon dö? Ja...

65. Har du någon gång ringt polisen? Ja, en gång

66. Hur många grader är det ute? Kan tänka mig att den ligger på 0. 

67. Vilken färg har ditt hus? grått och blått. 

68. Vad sjöng du senast? Någon låt på radion. Kärlek till bilresor. 

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Ja, verkligen. 

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej, nära dock. 

71. Har du svenskt ursprung? Ja

72. Hur mycket väger du? -

73. Har du ett turnummer? Siffran 4 använder jag väldigt många gånger om dagen så skulle jag välja en siffra så är det oftast 4 jag väljer, sen får det väl bära eller brista. Ser ingen tur i nummret ;) 

74. Vem kramade du sist? Min mami

75. Har du någon gång åkt snowboard? Nej, vill helst lämna backen hel. 

76. Kan du åka skateboard? Haha nej... 

77. Nämn någon du beundrar och varför? Jag beundrar väldigt många på väldigt olika sätt. Kan inte välja enbart en då alla har sin egna kamp och kämpar med det de behöver kämpa med. Men en människa som jag beundrar helhjärtat är ju såklart min mamma, hon har uppfostrat 4 barn samtidigt som hon kämpat som tusan med sitt egna liv. 

78. Har du gröna fingrar? Njae, med hjälp av min farmor så ja. Men jag tycker det är roligt att pyssla med plantor, man skapar liv åt något. 

79. Har du svimmat någon gång? Ja några gånger. 

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Jag lär mig något nytt varje dag! 

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Ja. 

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Oj, jag hade tillbringat tid ute i stallet och levt som vanligt utan att behöva jobba. 

83. Är du vidskeplig? Har ingen aning om vad vidskeplig betyder. 

84. Vilka är dina största svagheter? Dåligt självförtroende, lätt för att ta åt mig 

85. Vad händer till helgen? 100 dagarsfest med mina brudar! Partyyyyy! Sen ska jag kolla på tävlingar, iallafall vad jag planerar. 

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej haha 

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Ingen aning, sova förhoppningsvis? 

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Jag kan inte vissla högt, bara "normalt"

89. Vilken är din favoritrestaurang? Oj vad svår... Café Latte i Köping är ju helt klart supeer! 

90. Bada eller duscha? Duscha, men sååå skönt att bada ibland

91. Är du bra på att laga mat? Mina matlagningskunskaper är kungliga 

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Om ni menar krigsuniform så är svaret nej! 

93. När och varför var du på sjukhus senast? Den 11 Februari, pratade med min familjeläkare om mitt mående. 

94. Vilket är ditt drömyrke? Ingen aning. 

95. Har du några Piercings? Ja

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Hårdkokta

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Vill resa tillbaka i tiden då min hund levde, var frisk och glad. Älskade Trixie. 

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov

99. Har du gråtit idag? Ja

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Dricka min dryck och sedan sova! Kram och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0