Don't give up

Haft fullt upp verkligen, hänt massor med skolan och sen har jag inte mått sådär fruktansvärt bra. Men jag håller på att sakta men säkert bygga upp allting igen. Kommit ikapp med skolan och imorgon ska jag börja rida min pålle igen! Allting byggs upp samtidigt som nya bitar faller, men man kan väl inte alltid ha det bra! 
 
Helgen har tillbringats åt högskoleprov som förövrigt gick åt helvete, rättade mina svar och det var inget jag skulle gjort. Nu hänger allt på mina betyg för jag tänker då inte göra om provhelvetet. På lördagskvällen efter provet så slog jag klackarna i taket med mina partypinglor på hantis och drog också med mig bästa Evelina som fick smaka på en utekväll a´la Köping! Himla trevligt var det! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej ge aldrig upp... Du är så duktig och kommer nå långt❤️❤️❤️

2015-03-30 @ 21:55:19
Postat av: Anonym

Nej ge aldrig upp... Du är så duktig och kommer nå långt❤️❤️❤️

2015-03-30 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0