Himlens starkaste ängel

Gårdagen var himla tung. Att en sådan fin människa som Annica fått lämna jorden alldeles för tidigt och alldeles för snabbt är så orättvist. Mina tankar och energi ligger på hennes fina dotter och mamma. 

Världens finaste Annica, jag hoppas att du har det bra och att du är borta från smärta. Tack för allt du gjort för mig, alla kläder du alltid kommer till mig, alla fina komplimanger du alltid gav mig och att jag fick rida din häst när du hade fina Leiftri. Du har gett mig möjligheter till det flesta och det tackar jag för. Du är en sådan stark person, en person jag ser upp till. Med ditt lugna, omtänksamma och helgoa du. Vila i frid fina Annica. Du fattas oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0