I'm lost

När man försöker hålla allt uppe och fungerande men det bara fortsätter fallera så vill man bara för en stund ge upp. Vid detta laget är jag slut, jag har tappat allt och för tillfället står jag bredvid mig själv och ser på när allt runtomkring mig bara rasar ner. När man försöker greppa tag i saker och ting så rasar det bara ur händerna på en och det får en bara att känna sig ännu sämre. Man får börja reda ut saker, en sak i taget, en dag i taget och sakta men säkert så ska jag komma upp igen. 
 

En sak jag vet är att hur jobbigt saker än blir så kommer jag förr eller senare alltid upp, hur lång tid det än må ta så ska man fortsätta kämpa som den person man föddes till. Ge inte upp för en liten svacka, du har klarat värre svackor. Är detta ditt livs svacka? Då kan du vara stolt och glad när du äntligen kommit ur den. Vad är vitsen att leva om man inte tänker kämpa för det? 
 
Livet är orättvist, livet är plågsamt och livet kan kännas rätt värdelöst ibland men vi lever NU och vi klarade faktiskt oss igenom denna dag. Du har klarat dig såhär långt för att du är en äkta fighter. Vi lever NU och inte sen. 
                    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0