Ta med dig varje positiv liten sak i livet

Igår var det praktik och jag och Evelina fick hålla i en lektion. Det är helt sjukt vad glad man kan bli och stolt över eleverna som kämpar och får resultat! Jag är supernöjd över lektionen, de fick igenom det dom ville, de gjorde våra övingar bra och de fick ett bra resultat utav det. Jag förstår njutningen ridlärarna har och känslan av lycka i slutet på lektionen. Detta lever jag länge på! Att de sedan var nöjda med oss var också ett stort plus i kanten!

Denna tisdag är jag hemma och.. Pluggar. Det är de enda jag kommer göra nu fram tills lovet. Jag har aldrig vart såhär slutkörd och heller aldrig vart såhär efter i skolan. Det är mycket och mycket som kommer hända så jag vill helst vara klar med allt nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0