Dag 19, hemfärd

Uppstigning halv 5 och fixa sig och gå ner till hotellfrukosten, vilket inte var så mycket att skryta om. Men men! Allting flöt himla bra inne på flygplatsen, när vi kommit igenom alla jäkla folkmassor och kontroller, osv så shoppade vi loss inne på taxfree. Isländskt godis i mängder! Sedan gick vi i andra butiker och hittade massa kul att köpa. En utav dem var North 66 där jag hittade en übersnygg mössa. Deras jackor är to die for. Första gången jag helt ärligt shoppat så mycket och gått runt och kollat i butiker ända fram tills boarding. Mysigt var det! Flygturen gick superbra! 

Fräscha flygplan och lägg märke till norrskenet på första bilden. Fiint och påhittigt! 
Det första jag gjorde när jag kom hem var att packa upp allt roligt jag köpt till familjen och mig själv. Sedan begav jag mig snabbt ut till stallet och pussade på min stjärna! Min fina pojke! 

Efter stallet så hade mamma bokat bord på Kirin för att fira min hemgång så det blev kinamat med familjen. Mysigt! Sedan var det hemfärd som gällde då min Älskade Linnéa, Hannii och Frida skulle komma och mysa med mig. Blev en himla trevlig kväll med spel, isländskt godis, snnat gott och trevligt sällskap! 
Nu ska jag sova, imorgon ska jag till min älskade Leah! Såklart Rebecca och Kenny också, Charlie får man heller inte glömma! Kramis

Och ja... Hur känns det att vara hemma? Helt ärligt känns det förjävligt. In i nya rutiner (gamla?) och åter till verkligheten. Är glad att få träffa min familj och mina älskade djur igen! Bästa Bettie har aldrig vart så glad, gullegosen ligger och snarkar i min säng nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0