Dröm som blev sann

Så... Hur ska man sammanfatta sin livs resa utan att börja gråta? Att resa till Island har vart min dröm sedan jag föddes ungefär. Att få rida på Island, ja det var min dröm. Att få se naturen, ja det var min dröm. Men att få träna hästar på Island var mer än vad jag någonsin begärt, men betydligt häftigare. Att fästa mig vid hästar på Island var något jag aldrig drömt om, för jag trodde aldrig någonsin att det skulle hända. Men det hände och OJ vilken resa. Vilka människor, vilka hästar & vilken natur! Att jag hade det mest bästa tänkbara sällskapet med mig är inte heller helt fel! 
 
I 3 veckor har jag förälskat mig mer i denna ras, om det ens är möjligt. Jag har hittat min favorit på Island och lärt mig massor av nytt. Allt detta tack vare min skola, Anna & Elin och såklart Sigfus & Josefine som tog emot oss som praktikanter. Tusen tack för det och jag hade aldrig åkt iväg utan min fina Evelina. 
 
Under dessa 3 veckor har jag fått massor av nya ideer och kunskap. Jag har upplevt Island på riktigt. Jag är oändligt tacksam för denna resa! Den kunde inte blivit bättre. Jag kan lugnt säga att detta inte är sista gången jag åker till Island och som det ser ut idag så är jag inställd på att åka tillbaka redan i höst och jobba åt Josefine & Sigfus! 
Tack Island för denna gång, I'll be back! 
Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0