Blandade känslor

Bild tagen av Evelina Franzén

Om 12 dagar står vi på flygplatsen som kommer ta oss till Island. Min dröm som jag haft hela livet går i uppfyllelse. Att jobba på Island har alltid vart intressant för mig, speciellt när andra åkt dit i omgivningen. Man har vart så avundsjuk och velat själv. Nu är det min tur att stå där, redo för äventyr. Hur jobbigt det än kommer vara att lämna allt här hemma så är jag otroligt glad att jag gör det tillsammans med personen som vet mig innantill och utantill. Det gäller bara att komma på det där planet, sen löser resten sig! Jag vet att vi kommer lära oss så himla mycket och ha en fantastisk tid på den fina gården och göra det vi älskar och det vi lever för. Äventyret finns bara runt hörnet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0