Sleipnirs KM

Jag är nöjd över tävlingen. Även om det inte gick som jag ville till hundra så gjorde vi ifrån oss bra. Tölten var inte på topp alls, han var passtaktig och trött och med det så går det knappt att jobba. Det enda jag är riktigt nöjd över är skritten. Vi har kämpat med den länge och nu äntligen börjar det visa effekt. Vi red vår första femgångsuttagning och final, fick ingen pass alls men är ändå nöjd att vi tog oss igenom det! Banan var sjukligt tung på morgonen då vi fick rida i regn och rusk. Men den lättade på eftermiddagen. 

Mycket osammanhängande text, men vi hade iallafall väldigt kul och det är huvudsaken! En vacker dag ska dom som trycker ner en få se att han är fin, men vi kör på en gångart i taget och jag lovar att i slutändan så blir det något bra utav det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0