1 januari

Saknade min Frida så mycket igår, hon befinner sig nämligen på andra sidan jordklotet tillsammans med Linn. Var tomt utan dom båda på nyår! Men oj vilken kväll & natt. Jag är helnöjd och är så glad att alla hade kul och verkligen kunde släppa loss och fira. Vaknade upp till ett fullt hus med bra människor. Var så mysigt att kliva in i köket och bara umgås med alla trevliga. Blev slötittandes på tv kort därefter. Jag njöt som bara den. Att bara träffas ett gäng betyder nästan mer för mig än fest. Men kul också att ha några samlade dagen efter och prata om alla dumheter! Guldkant i vardagen! Nu ska jag slänga på serier och sova. Gott nytt 

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknade er enormt ❤️❤️

2016-01-02 @ 04:54:56
Postat av: Frida

Saknade er enormt ❤️❤️

2016-01-02 @ 04:54:59
Postat av: Frida

Saknade er enormt ❤️❤️

2016-01-02 @ 04:55:01
Postat av: Frida

Saknade er enormt ❤️❤️

2016-01-02 @ 04:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0