I stepped outside and I was like, momma, this airbubble right here, it's gonna make me fly

Blev mycket prat om Rhodos igår, känns som att det är en vecka tills vi åker dit men så är det ju inte riktigt. 5 månader kvar... Men dom månaderna går förhoppningsvist snabbt! 
 
I morse kom mamma in vid 10 och sa att frukosten var klar. Blev storfrukost med familjen, vanligtvis brukar jag alltid vilja sitta inne på mitt rum och äta frukost eftersom jag och social morgon inte hör ihop. Idag har jag absolut ingenting planerat. Måste luncha min häst och sen har jag kvällsfodringen vid 4. Annars ska jag andas och ladda mera krafter inför skolan. Nästa lov är väl sommarlov? Underbaart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0