You don't know how lovely you are

Dagen blev bättre än förväntat. Drog mig till stallet när allting blev bättre, gav honom lunch och under tiden hjälpte jag Ida att fånga häst och mockade därefter lite i hagen. Tog ett ridpass efter han fått smälta maten. Under denna tid är han sjuukt jobbig. Ska låsa sig i nacken och vara spänd på allt, på "nytt" ställe så blir det såhär. Men fick han himla rörlig och lösgjord efter många om och men. Imorgon är allt bra igen!

Anettes kommentar om Bifrost till oss: "Jag är såå glad över att ha er tillbaka. Bifrost är som en sagohäst och gör sig himla bra på bild!"

Nu ska jag fixa mig, vid 7 drar jag mig in till Köping för att träffa några av de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0