Det du inte hann med eller klarade av idag tar du igen en annan dag

Ännu en skoldag avklard, känns bra. Fått ännu mera information om ingenting, typ. När det kommer till ointressanta och onödig information så har jag lärt mig att sluta lyssna, stänger av och glömmer bort att tänka. Nu är jag iallafall påväg till stallet där jag tänkte rida min springare. Nu är vi taggade på lite småhinder så vi kör på det, efter vi hoppat lite blir han himla lösgjord så då tänkte jag ta mig an lite tölt. Efter Bifrost så tar jag en tur med Gullan. Får se vad vi hittar på för kul! Hoppas ni haft en bra dag i skolan och till mina köpingsbor som avslutade sitt sommarlov idag. hoppas det känns bra! Blue man is waving for u all, say hello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0