Running away from the reality

Red min pålle, vet att jag skriver det nästan varje dag men just idag så var han en stjärna! Älskar hästen till 1000! Allting bara flöt på och han var så trevlig i båda varven! Hjärtegullet!
Prövade göra knoppar på honom men som ni ser så hamnade dom åvanpå varandra vid det stället där han hade minst hår... Så man kan ju tänka sig hur resten av manen skulle sätt ut...

Direkt när jag kom hem så bytte jag om för att dra iväg och gymma med mami! Pumpade mina ben och mage så hoppas på bra resultat!

Nu har jag fyllt min mage, druckit te, jobbat matte, duschat, städat och nu ska jag ha på mig ansiktsmask!

Vi har beställt biljetter till Rhodos i september och gissa vem som följer meeed??! MITT BÄSTA Y!! Kommer bli så himla otroligt jävla awesome!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0