Grattis Farmor

Bild tagen för ett år sedaaan. 
 
Världens bästa farmor. Har inte alltid tid att visa hur mycket du betyder för mig, men kan säga att utan dig skulle jag inte klara en enda dag. Det är dig man åker till för att få tänka på annat, få en ny vardag, umgås med dig och bara ha stressfria dagar. Du hjälper mig så otroligt mycket, med allt. Kör mig över land och rike, tar hand om mina djur när jag är borta, hjälper mig med mina projekt jag har stup i kvarten och man vet alltid att du finns där om man skulle vilja åka iväg från vardagen. Utan dig skulle jag aldrig haft mina städabstinenser, vilket jag är glad över att jag har. (haha) 
 
Idag är det din dag och jag hoppas du får en dag som du förtjänar. Världens bästa farmor, GRATTIIIIS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0